Δεν έχετε προϊόντα στο καλάθι.
Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του Kalypso Shop μέσω e-mail, παρακαλούμε γράψτε εδώ την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και εγγραφείτε στη λίστα παραληπτών.
Δημιουργήστε τη λίστα με τα αγαπημένα σας προϊόντα.

Συχνές Ερωτήσεις.

Πως μπορώ να κάνω μια παραγγελία;

Μπορείτε να παραγγείλετε ηλεκτρονικά το είδος της επιλογής σας, χρησιμοποιώντας έναν από τους τρόπους αναζήτησης ή πλοήγησης στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1) Επιλέξετε το προϊόν της αρεσκείας σας, καθώς και το χρώμα και το μέγεθος, εάν υπάρχουν.
2) Προσθέστε το προϊόν στο καλάθι αγορών σας κάνοντας κλικ στην επιλογή "προσθήκη στο καλάθι".
3) Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, εάν είστε ήδη εγγεγραμμένος/η πρέπει να συνδεθείτε. Διαφορετικά εγγραφείτε και κατόπιν συνδεθείτε.
4) Για την πληρωμή ακολουθήστε τα βήματα όπως θα παρουσιάζονται στην οθόνη του υπολογιστή σας.
5) Αφού ολοκληρώσετε την πληρωμή του προϊόντος που παραγγείλατε θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης, το οποίο θα περιέχει τα στοιχεία του προϊόντος που αγοράσατε.

Ποια στοιχεία χρειάζονται για να κάνω τηλεφωνικά την παραγγελία μου;

Η εταιρεία προέλευσης και ο κωδικός του προϊόντος, τα στοιχεία επικοινωνίας σας και η ταχυδρομική διεύθυνση του παραλήπτη.

Πώς θα πληρώσω την παραγγελία μου;

Αν επιλέξετε να παραγγείλετε ηλεκτρονικά, μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική ( Visa, Mastercard ) ή χρεωστική κάρτα (Visa Electron) ή με αντικαταβολή. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τη σελίδα «Πληρωμές & Αποστολές» ή επικοινωνήστε μαζί σας τηλεφωνικά στο 24610 30047.

Θα χρεωθώ έξοδα αποστολής;

Η αποστολή σε όλη την Ελλάδα είναι δωρεάν για αγορές αξίας 50€ και πάνω. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τη σελίδα «Πληρωμές & Αποστολές» ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 24610 30047

Σε πόσο καιρό θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Συνήθως οι παραγγελίες ετοιμάζονται για αποστολή την ίδια ημέρα και βρίσκονται στον παραλήπτη τους σε 2 ή 3 εργάσιμες ημέρες.

Εάν δεν μου αρέσει κάποιο προϊόν μπορώ να το επιστρέψω; Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής;

Επιστρέφετε το προϊόν σύμφωνα με τις οδηγίες που θα βρείτε στη σελίδα «Επιστροφές». Μπορείτε να επιλέξετε ένα άλλο προϊόν ή, αν δε βρείτε αυτό που ψάχνετε, σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας.

Τι γίνεται στην περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος;

Θα πρέπει να επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν σύμφωνα με τις οδηγίες επιστροφής και, εφόσον το επιθυμείτε και υπάρχει διαθέσιμο, να σας το αντικαταστήσουμε χωρίς επιπλέον επιβάρυνση με έξοδα αποστολής.



Βαλταδώρων 5, Κοζάνη 50100
Τηλ. 24610 30047